17 de gen. 2014

CAIXA PER GUARDAR FOTOGRAFIES

Feia temps q volia una caixa per guardar-hi fotografies, i un dia que tenia una mica de temps em vaig decidir a decorar-ne una.

Era una caixa de pi sense tractar, d'uns 25 x 15 cm, amb tanca metal.lica.
Després d'un parell d'hores de feina va quedar aixi:

 

Primer de tot la vaig tintar amb una pàtina de pintura blanca i betum de Judea i després la vaig decorar amb papers de la col.lecció "Knee Highs ¬ Bow Ties" de Basic Grey.  Pel voltant de la tapa hi vaig posar una tira de "dent de rata" a joc amb els tons blaus del paper.



L'interior també el vaig decorar amb papers de la mateixa col.lecció, i li vaig donar una capa de vernís als laterals per que tingués una acabat més polit.

Sempre va bé tenir una caixa ben xula per casa, no saps mai quan et farà falta per guardar-hi algún tresor!